Toch maar 'even terug naar huis'

17 maart 2019 - Zevenhoven, Nederland

Het was fijn om zomaar in Ligny bij vrienden terecht te komen en even geen zorgen te hebben over hoe te kamperen in de kou met een auto  alarm dat een eigen leven leidt.  Liefdevolle mensen om me heen, een warm bed, samen eten en een glaasje drinken en eindeloze gesprekken; best goed uit te houden dus!

Ligny is veel natuur, heuvels met prachtige vergezichten en hier en daar een huis of een boerderij; rust!!

Een beetje wandelen met Eva

Wandelen met Eva rond Ligny

En genieten van de uitzichten

Ligny

En ondanks dat het hier ook nog winters is toch het voorjaar al te proeven.

Primula, lente begint in Ligny

Uiteindelijk was het tijd om mijn auto alarm probleem op te lossen want ik wilde verder reizen richting Spanje en Portugal.

Ik kreeg een nieuwe handleiding toegemaild uit Nederland maar dat leverde niets op. Overleg met de leverancier in Nederland uiteindelijk ook niet. Er leek een probleem te zijn dat niet zo maar was op te lossen.

Ik heb veel geld betaald voor deze nieuwe installatie en en moet hem hebben voor mijn verzekering, baalde zo van het mislukken van mijn reisplan dat ik besloot om terug te rijden naar Nederland en dit probleem op te lossen met de mensen die er veranwoordelijk voor zijn.

Terug rijden in een keer ( 700 kilomter) kan alleen als je de saaie en duurdere tolwegen rijdt. Ook dat was een ervaring ! Niet dat ik het fijn reizen vind als je overal snel voorbij rijd maar het schiet wel op en als je zelf achter het stuur zit en ook dan een vriendelijke navigatie reisleidster hebt is het toch minder saai.

Ik was thuis na 8 uur. Moet echt weer in een andere modus stappen. Eerst overmorgen mijn alarmprobleem oplossen en dan met alles wat ik nu weet een nieuw reisplan gaan maken.....😏

1. Bernadette Verhoef:
    Zie je gauw,
    liefs Bernadette.
  2. Marjolein:
    17 maart 2019
    Zie het maar als een nuttige try out ;)
    En dan zo snel mogelijk echt. 😘
  3. Joke:
    17 maart 2019
    Toch ook leuk dat je nu nog naar mijn concert kan komen luisteren.
  4. Maarten en Janny:
    18 maart 2019
    Goedemorgen Wijnie,

Een week weg en zoveel belevenissen,
    Wat fantastisch dat je dat deelde en gaat delen met veel lieve mensen om je heen , KANJER !!!
  5. Maaike:
    19 maart 2019