Dinsdag 12 maart onderweg naar Ligny

13 maart 2019 - Saint-Benin-des-Bois, Frankrijk

Heerlijk geslapen in Charmes maar eigenlijk te koud om je bed voor uit te komen!! Het had gevroren en er kwam wel een zonnetje op maar voordat die warmte gaf voorlopig zo rond 8.00 uur gaf het nog weinig warmte, het was 4 graden boven nul.
Ik heb mijn bed opgeruimd een kopje thee gezet en na het inpakken van mijn stoelen, mijn fiets en mijn electrische kabelhaspel snel op weg in mijn warme auto met m'n navigatie ingesteld op een landelijke route naar Ligny in st Benin le Bois bij Premery. Er stond 339 kilometer voor de boeg en aankomsttijd rond 15.00 uur. het zonnetje scheen, mijn auto was warm en de wegen landelijk en betoverend.  Zo begon ik reizen wel weer leuk te vinden,  en  reed ik over een, door mijn vriendelijke VW-reisleidster  gekozen route naar mijn vrienden in Ligny.
Het was een heerlijk warm welkom in Ligny.  Op dat moment had ik het idee om hier voorlopig maar te blijven totdat de winter weer een beetje over was.
Voorlopig warm ik hier maar eerst weer eens goed op, ga ik weer even uitgebreid aan het internet, aan dit reisverslag verder en de handleiding van mijn autoalarm maar eens uitgebreid bestuderen voor ik weer verder ga......

1. Bernadette:
    Goedemorgen Choco-Tof,
    Jij lekker warm worden bij Dick en Marleen, hier is het hondenweer. Fijne dag hoor. B&B
  2. Wijnie:
    14 maart 2019
    Ja maar dat hondeweer is het hier ook hoor! Alleen zitten we wel warm en gezellig binnen!
  3. Maaike:
    En Wijnie