21 maart; Lente begint in Nederland

21 maart 2019 - Zevenhoven, Nederland

Het auto alarm probleem is opgelost! Het kostte de leverancier van mijn dure 'klasse 3 gecertificeerde alarm" nog 2 uur voordat het duidelijk werd dat het niet dat alarm was wat voor problemen zorgde maar het VW alarm waarvan ik niet wist dat deze auto dat had ( RTFM!🤔). Jammer dat zo'n bedrijf daar niet eerder aan gedacht heeft maar het blijkt maar weer wat een 'luxe' auto ik heb zonder dat ik dat wist. Ik heb een nieuwe knop ontdekt in mijn auto en weet nu hoe ik een en ander kan uitschakelen. 😅 kostte wat moeite maar geeft nu veel rust!

Ik geniet nog even van het voorjaar in Nederland

Voorjaar in NederlandVoirjaar in Nederland 3

Bezoek nog wat vrienden en familie die ik, door mijn impulsieve vertrek nu haast 2 weken geleden vergeten was. Er ligt nog wat administratie ( belasting aangifte e.d) wat ik nog even hier kan afhandelen maar vooral hou ik het weer in het Zuiden in de gate want ik wil weer weg!! Het plan is maandag 25 maart te vertrekken en dan zo snel mogelijk naar Noord Spanje door te reizen en daar als het weer het toelaat San Sebastian en Bilbao te bezoeken....we zullen zien!

1. Marjan von der Ruhren-Vinke:
    21 maart 2019
    Ik ben blij dat je de reis weer gaat ondernemen Wijnie!! Baudet is vertaald uit het frans; EZEL. Ik walg echt van zo'n lege huls. Hopelijk kom je lieve mensen tegen Wijnie. De bomen gaan bloeien en ga maar gauw weg uit dit waterland. Liefs Marjan.
  2. Jan en Joke de Koning:
    24 maart 2019
    Gelukkig het probleem opgelost en kun je zonder zorgen weer aan je reis beginnen.
    Heel veel reisplezier en geniet er ondanks alles toch maar van.