25 maart opnieuw op reis!!

25 maart 2019 - Fromental, Frankrijk

Om 5.00 uur vertrokken om voor de spits voorbij Antwerpen te zijn maar dat bleek  niet vroeg genoeg. Ik was pas rond 8.00 uur bij Antwerpen en pas om 09.00 uur er redelijk doorheen. Uiteindelijk reed het prima tot Parijs waar mijn V.R.( vriendelijke reisleidster!) me weliswaar de kortste route maar niet de snelste gaf. Toch kostte het gewurm door Parijs via de Periferique interieur alles bij elkaar maar 45 minuten en viel dat dus weer mee!

Ik had bedacht dat ik zo'n 800 kilometer zou gaan rijden om voorbij de helft op weg naar San Sebastian in Noord Spanje uit te komen. Ook  had ik een camperstop vlak bij de snelweg maar landelijk en met stroom opgezocht zodat ik een rustige en  warme nacht kon verzorgen en daarna de volgende dag weer snel door kon rijden

Ik kwam na 835 km. om 15.30 uur aan in Fromental vlak bij Limoge op nog maar 300 km van Toulouse.

Het bleek precies de rustige plek die ik wenste en ben eerst maar eens een ronde gaan lopen, en het werd nog mooi weer ook.

We zijn in de Limosine, dus koeien!!!Wandeling door FromentalZonde van de bouwval!!!KasteelingangHeeft ook nog een slotgracht

Ik eindig mijn eerste dag tussen de grote witte campers onder het uurlijks gebeier van de klok het kerkje waar we achter staan geparkeerd; het lijkt thuis in Zevenhoven wel en ik ben moe maar zeer tevreden😊

Ingeklemd tussen 6 grote broers 2 Frans, 4 Duits

1. Louise:
    25 maart 2019
    Jeetje wat ben jij ver gekomen zeg, alleen nemen wij bij Parijs nooit de periferique. Wij nemen ik dacht A 65 richting Bordeaux tot dat je weer borden ziet Limoges.... Maar je bent er goed door heen gekomen.... En nu zo,n leuk frans dorpje... Word morgenochtend stokbrood met croissant.... Slaap lekker straks.
  2. Anja:
    25 maart 2019
    Een aardige rit achter de rug, maar ziet er leuk uit in zo n klein dorpje.
    Hoop dat je lekker kan slapen en op naar het mooie weer.xx
  3. Joke:
    25 maart 2019
    Je bent wel een ienimieni campertje tussen al die grote jongens☺️ Maar al wel lekker opgeschoten!
  4. Jan en Joke de Koning:
    26 maart 2019
    Wat goed dat je de periferique durft te rijden, wij nl. niet, dus altijd route nationaal en dat duurt dan zo lang. Maar wat een lange rit, wat voor snelheid rijd je dan? Maar je bent nu toch een lekker eind op weg, ga zo door en geniet van de mooie momenten. En doe aub voorzichtig (dat is vervangende moederbezorgdheid). liefs.