Dinsdag in Landeck

8 mei 2019 - Landeck, Oostenrijk

Wat kan ik vertellen van mijn verblijf bij mijn 84 jarige ex-schoonmoeder behalve dat ze fysiek kwetsbaar oud aan het worden is maar zo'n bijzondere persoonlijkheid blijft!  Ze doet haar eigen ding, zoveel mogelijk onafhankelijk van anderen. Loopt ( met stok want toch zeker niet met een rollator!)  en een boodschappenkar elke dag naar de SPAR zo'n 1km verderop. Doet daar dan wel 20 minuten over maar heeft zo toch haar beweging en wat aanspraak.

Het was mooi weer dus we zijn samen gelopen en daarna bij de kerk  op de begraafplaats het graf van haar man en van zijn broer oom Richard bezocht.

Er ligt nog veel sneeuw op de Thial maar vandaag is het heerlijk buitenHet graf van Alfons en Richard bezoekenBei Muater in der Kuechen

Hebben niets anders gedaan dan samen eten koken , wat eten en kletsen maar hebben het heel gezellig samen! Zo fijn dat we dat nog zo mogen beleven.

1. Nadja:
    8 mei 2019
    Wat gezellig!! Geniet ervan en doe haar de groeten van ons!
  2. Wijnie:
    8 mei 2019
    Leuk dat jullie meelezen en weten wat ik zoal doe! Zal haar de groeten doen.
  3. Reinhard:
    8 mei 2019
    Geniet maar met mijn moeder 😁
    Wat voor jou altijd een speciale vriendin blijft .doe Gabie en Fiona te groeten.fijne dagen nog.kus aan mijn moeder.
  4. Louise:
    8 mei 2019
    Weer een fijn rust punt.... Blijven genieten....
  5. Lau:
    8 mei 2019
    Wat een prachtige foto heb je daar gemaakt met oma Hueber in de straat met de kerk en bergtoppen in de verte! En mooi weer!
  6. Maarten en Janny:
    Lieve Wijnie een💋voor jou en een 💋voor moeder heb het fijn samen ❤
  7. Marjolein:
    8 mei 2019
    Lieve Wijnie, wat heb je weer veel gezien in die paar dagen. En wat leuk om de foto’s van Landeck en moeder Hueber te zien. Ze is duidelijk blij met je bezoek. Doe haar de groeten, liefs
  8. Anja:
    11 mei 2019
    Wat gezellig zo die dagen met moeder, genieten samen van de gewone dingen

Xx
    Anja