Woensdag in Landeck

10 mei 2019 - Freudenstadt, Duitsland

Na een 2 uur durend gezellig ontbijt met Muater was het weer goed om nog een stukje te wandelen. Het vertrouwde rondje vanuit het huis is 'de Tramser- ronde' door het bos achter het huis naar de Tramserhof boven en dan via de weg naar beneden langs het Landecker Schloss en de kerk weer terug naar huis. Het is een uurtje lopen maar het uitzicht boven is altijd de moeite waard.

Het uitzicht naar Landeck

In de middag kwamen schoonzusje Gaby en haar dochter Fiona bij ons eten en 'savonds na het eten kwamen ook schoonzus Ulrike en  haar dochter Nadine nog aanschuiven. Druk, ja dat wel, zeker voor mijn schoonmoeder maar ook heel gezellig al die Hueber vrouwen bij elkaar te zien. Jammer genoeg heb ik geen foto's gemaakt van ons 'Frauen Treffen' maar het was een mooie afsluiting van mijn Landeck bezoek.

Morgen rij ik naar het Zwarte Woud in Duitsland waar mijn zusje Paulien , haar man Arne, hun dochter Suzanne met haar vrouw Lotte en hun docher Fiep een vakantieweek doorbrengen. De camping heeft plaats, het weer lijkt in heel Europa slecht, ook daar dus goed voor een Familie bezoek, spelletjes spelen en samen uit eten gaan.

Sinds ik een week geleden me weer eens bezig moest houden met mijn terugkeer naar mijn leven in Nederland kan ik vind ik het moeilijk om verdere reisplannen te maken. Nu ik mijn ex-schoonfamilie in Oostenrijk gezien heb, nu nog mijn eigen familie ga bezoeken en rond 25 mei weer thuis wil zijn om me voor te bereiden op 'terugkeer naar het gewone leven' heb ik nog 2 weken over. Misschien ben ik wat reismoe geworden, misschien speelt het slechte weer ook een rol maar ik kan nu niet goed meer verzinnen wat ik nog wil gaan doen.

Eerst maar een paar dagen bij mijn Familie genieten en het weerbeeld in Europa bestuderen.  Ik hoef tenslotte niets te doen en een paar dagen rust in de natuur van het Zwarte Woud is, ook als zij zaterdag allemaal weer naar huis zijn, misschien  wel heel fijn.

1. Jan en Joke de Koning:
    14 mei 2019
    Leuk om zo je familie te ontmoeten en dan heel relaxt verder te gaan met je vakantie.
    Ging alles goed met iedereen? en wat wordt Fiep al groot he. Ben benieuwd naar de rest van de reis. groetjes